Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2016

Καλή Φώτιση!

Με τα «κατορθώματα» του υπουργού «Δικαιοσύνης» κ. Παρασκευόπουλου (χρήση προϊόντων υποκλοπής για την απόδοση δικαιοσύνης, με όρους και προϋποθέσεις που δημιουργούν μία δικαιοσύνη δύο ταχυτήτων) και του υπουργού «Πολιτισμού» κ. Μπαλτά (απόλυση όλου του δ.σ. του κέντρου ελληνικού κινηματογράφου επειδή ο Πρόεδρος του άσκησε κριτική για την αδικαιολόγητη απόλυση του Διευθυντή του φεστιβάλ Αθηνών), επαληθεύτηκε για ακόμα μία φορά η σοφή (και ποια δεν είναι σοφή) ρήση του άρτι αναγορευθέντος  «Εθνάρχη της αριστεράς» και πρωθυπουργού των σκληρών διαπραγματεύσεων και της 17ωρης ξαγρύπνιας, Αλέξη Π. Τσίπρα: «ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΘΕ ΛΕΞΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ» (και της πάνω και της κάτω πλατείας, συμπληρώνω εγώ)!


Αλήθεια τι γίνεται σήμερα; Πέρσι, τέτοια μέρα, παρέα με τον Σεραφείμ, ξαπολούσαμε στο λιμάνι την περιστερά με το βλέμμα να ταξιδεύει στο απέραντο γαλανό, και φέτος, παρέα με τον Παυλόπουλο στο Κολωνάκι, αγναντεύουμε τον πάτο της Δεξαμενής;Του χρόνου, δηλαδή, θα καλέσουμε, για τον αγιασμό, παπά στο σπίτι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου