Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Ο κύριος Χάρης Θεοχάρης



Άρχισε η υλοποίηση των συμπερασμάτων της ανάγνωσης και αποκωδικοποίησης του «μηνύματος των εκλογών», από την συγκυβέρνηση, με την απόλυση του γεν. γραμματέα εσόδων,  κύριου Χάρη Θεοχάρη. 

Σταχυολογώ μερικά σημεία από τον «αποχαιρετισμό στην κυβέρνηση» του κύριου Χάρη Θεοχάρη, γιατί ειλικρινά τα χάρηκα, γιατί βάζουν στη θέση τους αρκετούς καραγκιόζηδες και γιατί τους πέταξε και την αποζημίωση, που θα μπορούσε να απαιτήσει, στα μούτρα, αφήνοντας τους να ψάχνουν για τα επόμενα εξιλαστήρια θύματα και να κάνουν γαργάρα, τους εκβιασμούς των υπουργήσιμων, ο ένας και τους εκβιασμούς των αρχηγήσιμων, ο άλλος.

Λέει λοιπόν, μεταξύ άλλων, ό κύριος Χάρης Θεοχάρης:

«Δεν έχω πάρει κανένα μέτρο, τα μέτρα τα παίρνει η εκλεγμένη κυβέρνηση».

«Πήρα δομές κατεστραμμένες και, βήμα-βήμα, παρά τα λάθη, πιστεύω ότι η εκτίμηση του έργου μου θα είναι ανεκτίμητη».

«Η απόφαση (της παραίτησης) είναι δική μου, κανείς δεν έχει το ανάστημα να μου ζητήσει να παραιτηθώ».

«Είμαστε ενάμισι χρόνο εδώ και έχω δείξει ότι έχω κάνει πολλά, εν μέσω μεγάλης αναδιοργάνωσης».

«Αν κάποιοι ψάχνουν εξιλαστήριο θύμα, ας κοιτάξουν τα δικά τους πεπραγμένα».


«Το κυνήγι της μεγάλης φοροδιαφυγής γίνεται μόνο αν διορθωθούν τα κακά της δημόσιας διοίκησης». 

Ψηλά γράμματα, θα μου πεις για τους "συρραφείς του success story", για τους κυνηγούς κεφαλών  της αντιπολίτευσης, για το 24ωρο πρωινάδικο των μμε και για το οχετολόγιο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Δυστυχώς, γιατί αυτές είναι οι βασικές πηγές ενημέρωσης της ελληνικής κοινωνίας και έτσι ο κόσμος δεν έχει ποτέ καθαρή εικόνα για το ποιοί δουλεύουν και ποιοί τον δουλεύουν.

Είμαι όμως  περίεργος να δω πώς θα αντιδράσουν αυτοί που έλαβαν το μήνυμα του κύριου Χάρη Θεοχάρη.