Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Αυτά, πώς μαζεύονται;






1. Πληρώνονταν διπλά τις συνταγές

«Εκατό φαρμακοποιοί από διάφορες περιοχές της χώρας εξεπατούσαν τον ΕΟΠΥΥ εισπράττοντας διπλά ορισμένες από τις συνταγές που εκτελούσαν τα φαρμακεία τους.
Όπως έγινε γνωστό, οι φαρμακοποιοί προωθούσαν τη συνταγή ηλεκτρονικά ενώ παράλληλα την εκτελούσαν και χειρόγραφα χρησιμοποιώντας το κουπόνι του φαρμάκου, το οποίο είχαν εξασφαλίσει από αντίστοιχο σκεύασμα στο πλαίσιο παράλληλων εξαγωγών είτε που είχαν πουλήσει σε ιδιώτη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ΕΟΠΥΥ θα διακόψει τη σύμβασή του με τους συγκεκριμένους φαρμακοποιούς.» 

 (Πηγή, www.protothema.gr , 01/12/2012)

Και θεωρείται αυτό αυστηρή τιμωρία, ιδιαίτερα στις ώρες που περνάει ο τόπος; Τους μαυραγορίτες της κατοχής (κάτι αντίστοιχο είναι και αυτοί, τηρουμένων των αναλογιών) τους διαπόμπευαν και, κάποιους, τους κρέμασαν. Τους ληστές, όταν τους αποφυλακίζουν, τους δίνουν πίσω τα προσωπικά τους αντικείμενα, όχι όμως και το όπλο της ληστείας.
Ο,τιδήποτε λιγότερο από την ισόβια στέρηση της άδειας άσκησης επαγγέλματος, θα είναι τραγικά λίγο.

2.Εξάψαλμος στους μητροπολίτες από Ιερώνυμο 

Αναταραχή συνεχίζει να προκαλεί στους κόλπους της Εκκλησίας το ζήτημα που έχει προκύψει με τους ελέγχους του ΣΔΟΕ σε «παχυλούς» τραπεζικούς λογαριασμούς μητροπολιτών και το οποίο έφερε στο φως με ρεπορτάζ το «Εθνος της Κυριακής».
Παρέμβαση για το θέμα έκανε χθες ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος, ο οποίος ανακοίνωσε ότι ο ίδιος έχει ήδη ζητήσει από το ΣΔΟΕ διευκρινίσεις για τα ευρήματα των ελέγχων, σύμφωνα με τα οποία ιεράρχες εμφανίζουν στους λογαριασμούς τους δεκάδες εκατομμύρια ευρώ τα οποία ωστόσο δεν δικαιολογούνται από τις φορολογικές τους δηλώσεις.
Κληθείς ο Αρχιεπίσκοπος να σχολιάσει μάλιστα προχθεσινή δήλωση του μητροπολίτη Μεσογαίας Νικόλαου, ο οποίος είχε ζητήσει με επιστολή του την παρέμβαση της Αρχιεπισκοπής προκειμένου «να σταματήσει ο διασυρμός της Εκκλησίας», υπογράμμισε ότι έχει ήδη προηγηθεί της επιστολής, καθώς στις αρχές της εβδομάδας επικοινώνησε με τον ειδικό γραμματέα του ΣΔΟΕ κ. Στασινόπουλο προκειμένου να ενημερωθεί για το ζήτημα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Αρχιεπίσκοπος ζήτησε από τον ειδικό γραμματέα του ΣΔΟΕ «να πράξει αυτό που επιβάλλεται» ώστε να ξεκαθαριστεί το τοπίο και να «μην κατασυκοφαντείται το πρόσωπο της Εκκλησίας χωρίς στοιχεία».

(Πηγή, το Έθνος, 30/11/2012)

Κατ’ αρχήν, ο μητροπολίτης Μεσογαίας θα πρέπει να κάνει την αυτοκριτική του για το κατά πόσο έχει αυτός συντελέσει στη μείωση της απήχησης της εκκλησίας στην κοινωνία με τις ακραία, μέχρι σκοταδισμού, συντηρητικές θέσεις του. 
Κατά δεύτερο, αν οι καταγγελίες αποδειχθούν αληθινές δεν διασύρεται η εκκλησία, αλλά οι καταγγελλόμενοι ιεράρχες. Αν όχι, το λόγο για τους συκοφάντες θα έχει η δικαιοσύνη.
Τέλος, τηρουμένων, πάντα, των αναλογιών, η ορθόδοξη εκκλησία της Ελλάδας έχει σήμερα σαν προκαθήμενο, έναν από τους πιο αξιόλογους ιεράρχες της πρόσφατης ιστορίας της. Ας θυμηθούμε εμείς οι μεγαλύτεροι, τι έχουν δει τα ματάκια μας!!!. 

3. Κλειστό το κέντρο, λόγω απεργίας της ΠΟΕ-ΟΤΑ

«Πορεία προς το υπ. Διοικητικής Μεταρρύθμισης πραγματοποιούν η ΑΔΕΔΥ και η ΠΟΕ-ΟΤΑ, αντιδρώντας στο μέτρο της διαθεσιμότητας.
Στις κινητοποιήσεις συμμετέχουν δημοτικοί υπάλληλοι,καθηγητές, νοσοκομειακοί, πρώην απολυμένοι της Ολυμπιακής, κ.α.
Κλειστοί οι δρόμοι γύρω από το Σύνταγμα και την Ομόνοια.
Την ίδια ώρα, στάση εργασίας έχει εξαγγείλει για σήμερα η ΑΔΕΔΥ από τις 11.30 έως τη λήξη του ωραρίου εργασίας
Τετράωρη πανελλαδική στάση εργασίας από τις 11:00 έως τις 15:00 για την πρωινή βάρδια και από τις 15:00 μέχρι τις 19:00 για την απογευματινή βάρδια έχει προκηρύξει και η ΠΟΕ-ΟΤΑ.»

  (Πηγή, www.inews.gr,30/12/2012)

 Οι άμαζες πορείες εργαζομένων του δημόσιου τομέα, που σαν μόνο σίγουρο αποτέλεσμα έχουν την ταλαιπωρία των πολιτών και την οικονομική (και όχι μόνο) καταστροφή του εμπορικού κέντρου, αποτελούν τη θλιβερή καθημερινότητα της Αθήνας.
Έχουν σκεφτεί ποτέ, η ΓΣΕΕ, η ΑΔΕΔΥ και οι οργανώσεις των εργαζομένων στο δημόσιο τομέα, πόσες χιλιάδες θέσεις εργασίας μπορεί να έχουν χαθεί εξ αιτίας της, με υπαιτιότητά τους, δυσλειτουργίας του κέντρου της Αθήνας; Ή, επειδή πρόκειται για θέσεις του ξεχασμένου και παρατημένου από όλους, με πρώτες τις κυβερνήσεις, ιδιωτικού τομέα, δεν τους ενδιαφέρει;
Αυτή η συμπεριφορά δεν αντανακλά την αντίληψη τους περί ιδιοκτησίας του κράτους και τη θέση τους σαν προνομιακών πελατών του πολιτικού συστήματος που οδήγησε τον τόπο μας στη σημερινή του κατάσταση;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου