Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011
ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ !!!
Πέρασε κι ο Δεκαπενταύγουστος, βοήθειά μας η χάρη Της, στις 16 επιστρέψαμε, στις 17 πήγαμε στη δουλειά, είπαμε σήμερα να ακούσουμε και καμία είδηση, να ενημερωθούμε, να δούμε τι γίνεται και παραπέρα, βρε αδερφέ! Έχουμε και λέμε λοιπόν.
Από τη μία πλευρά μαθαίνουμε ότι:
• Σε ελεύθερη πτώση βρέθηκαν σήμερα όλα τα χρηματιστήρια, γιατί «οι αγορές» βλέπουν μείωση της παγκόσμιας ανάπτυξης, γιατί κυκλοφόρησαν φήμες ότι κάποια τράπεζα της Ε.Ε. χρειάστηκε να αυξήσει τη ρευστότητά της σε δολάρια, γιατί οι ηγεσίες των χωρών του EURO είναι κατώτερες των περιστάσεων και, ποιος ξέρει γιατί άλλο.
• Η οικονομική κατάσταση στις ΗΠΑ δεν δείχνει να βελτιώνεται και η διαμάχη μεταξύ δημοκρατικών και ρεπουμπλικάνων δείχνει να κλονίζει την εμπιστοσύνη για γρήγορη ανάκαμψη.
• Η Αυστρία, η Ολλανδία και η Σλοβακία ζητούν εγγυήσεις από την Ελλάδα, προκειμένου να συνεισφέρουν το μερίδιό τους στο νέο δάνειο που αποφασίστηκε να δοθεί στη σύνοδο της 21ης Ιουλίου.
• Ακόμη δεν έχουν συγκεκριμενοποιηθεί οι όροι και οι προϋποθέσεις κάτω από τις οποίες θα υλοποιηθούν οι αποφάσεις της τελευταίας συνόδου των χωρών της Ε.Ε.
• Η Τουρκία συνεχίζει τις απειλές της προς τη Κύπρο εν όψει της έναρξης γεωτρήσεων μέσα στα όρια της ΑΟΖ της δεύτερης, για τον εντοπισμό υδρογονανθράκων.
• Κουρδικό, Παλαιστινιακό, Συριακό, Λιβυκό, κρατούν ψηλά τις θερμοκρασίες στην περιοχή μας.
Από την άλλη πλευρά βέβαια, υπάρχουν και κάποιοι που ασχολούνται με θέματα, όπως:
• Ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος, που απειλεί ότι θα κάνει γυαλιά-καρφιά ραδιοσταθμό που θα εκπέμπει στη Φλώρινα και που, κατά ένα δημοσίευμα, θα είναι Σκοπιανός.
• Ο μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος, που πραγματοποίησε την επίσκεψη, «γροθιά στο στομάχι της ψευδεπίγραφης σημερινής δημοκρατίας», στον ισοβίτη επίορκο φονιά.
• Ο πρόεδρος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας, που έκανε επίδειξη μαθηματικών γνώσεων λέγοντας ότι, επειδή φέτος θα συνταξιοδοτηθούν 6000 δάσκαλοι και θα προσληφθούν 600, ένας δάσκαλος θα κάνει τη δουλειά δέκα δασκάλων, ξεχνώντας πόσοι είναι στο σύνολό τους οι δάσκαλοι και πόσοι από αυτούς δεν κάνουν σήμερα δουλειά ενός δασκάλου.
• 800 ή 900, (δεν θυμάμαι καλά) πανεπιστημιακοί, που έβαλαν τις υπογραφές τους σε ένα κείμενο στο οποίο, μεταξύ άλλων, αναφέρουν ότι ακόμη και αν το νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ γίνει νόμος δεν θα εφαρμοσθεί.
• Οι αγανακτισμένοι, που ετοιμάζονται για «παρέμβαση» στο Εθνικό Συμβούλιο του Πα.Σο.Κ.
• Οι φοιτητές-ψηφοφόροι (τυχαίο; Δεν νομίζω) των κ.κ. Πρυτάνεων ΕΚΠ, ΔΠΘ και, ίσως, και άλλων, που καλούνται να βρίσκονται σε αγωνιστική ετοιμότητα, για να μην περάσει ο νέος νόμος για τα ΑΕΙ.
• Ο κ. Τσιόκας, που κάνει υψηλή πολιτική με το twitter.
• Ο κ. Καστανίδης, που εξαιρεί 70 ΝΠΔΔ των ΟΤΑ από την κατάργηση χωρίς να πείθει γιατί πρέπει να είναι 70 και όχι 69 ή 71, γιατί αυτοί και όχι κάποιοι άλλοι.
Συμπέρασμα; Για άλλους ο χειμώνας ήρθε πρώιμα, για άλλους το καλοκαίρι συνεχίζεται. Θα παρακαλούσα τους τελευταίους να μας αφήσουν στο χειμώνα μας και να πάνε να κάνουν το καλοκαίρι τους όπου αλλού θέλουν.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου