Έστειλε ο κ. Πρωθυπουργός της χώρας μας, μέσω twitter, στον Πρωθυπουργό της Τουρκίας, το παρακάτω μήνυμα:
"Ευτυχώς οι πιλότοι μας δεν είναι τόσο νευρικοί όσο οι δικοί σας απέναντι στους Ρώσους".
Ο Νταβούτογλου του έδωσε μία διπλωματική απάντηση που, στην απλή γλώσσα, σήμαινε: "Μικρέ, σαν πολλά δεν λες;"
Το μήνυμα του Πρωθυπουργού της χώρας μας αποσύρθηκε...
Ερωτηθείς, στην ΕΡΤ ο κ. Φλαμπουράρης για το θέμα, της απόσυρσης των twitts είπε:
"...κατέβηκαν γιατί είχαν εκπληρώσει το ρόλο τους και ο κόσμος έμαθε τι γίνεται στη Μεσόγειο..."
Δηλαδή, για να καταλάβω κύριε Υπουργέ μου, τώρα πια, έμαθε ο κόσμος ότι αιτία για τις χιλιάδες παραβάσεις και παραβιάσεις του ελληνικού εναέριου χώρου από την τουρκική πολεμική αεροπορία, είναι μερικοί "βαρβάτοι" Τούρκοι πιλότοι; Και ενώ το διαλαλήσατε κύριε Υπουργέ μου, για να μάθει ο ντουνιάς τη νέα θέση της ελληνικής κυβέρνησης, το κρύβετε από εμάς τους δόλιους και μας αφήνετε να ζούμε στην εποχή που πιστεύαμε ότι όλα αυτά ήταν μέρος μίας καλά σχεδιασμένης πολιτικής προκλήσεων από πλευράς της "φίλης και γείτονος χώρας" οι οποίες συνοδεύονταν και από αντίστοιχες εδαφικές αμφισβητήσεις;
Και τώρα τι θα γίνουμε χωρίς βαρβάτους κύριε Υπουργέ μου; Ήταν κι αυτοί μια, κάποια λύση...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου