Τα ενδύματα (στολή, ράσο, φόρμα, τήβεννος κ.λ.π.), που
φοράει κάποιος για να ασκεί τα καθήκοντα, το επάγγελμα ή το λειτούργημα του
μπορούν να είναι χρήσιμα, λειτουργικά, δηλωτικά ιδιότητας ή άξια σεβασμού,
ανάλογα με το εάν προστατεύουν, εξυπηρετούν, αποτελούν διακριτικό στοιχείο ή τιμώνται από αυτόν/αυτήν που τα φοράει.
Σήμερα «απολαύσαμε» τους επικεφαλής της συγκυβέρνησης, τον πρωθυπουργό της «(ξανά)πρώτη φορά αριστεράς» και τον υπουργό εγγυητή, δια των ενόπλων δυνάμεων, «της διασφάλισης της σταθερότητας της χώρας στο εσωτερικό», να (ξανα)μοιράζουν υποσχέσεις για επιδόματα στα στελέχη των ενόπλων δυνάμεων, φέροντες αεροπορικό επιχειρησιακό τζάκετ ο πρώτος και στολή παραλλαγής ο δεύτερος.
Αυτό όμως που είναι «όλα τα λεφτά» είναι το στιγμιότυπο των δύο συγκυβερνητών «ντυμένων» με την αυτή στολή παραλλαγής, γιατί αποτελεί, κατά κάποιον τρόπο, επαλήθευση της προφητείας του προεκλογικού σποτ των ανεξελ και ιδιαίτερα του σημείου που ο αρχηγός τους λέει καθησυχαστικά στον μικρόν Αλέξη: «…θα σου δείξω πώς να γράφεις, το ίδιο καλά, και με το δεξί…»!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου