Τετάρτη 29 Ιουλίου 2015

ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ-ΚΟΜΜΑ, ΒΙΟΙ ΑΣΥΜΠΤΩΤΟΙ.




Ακούσαμε σήμερα τον πρωθυπουργό, σε συνέντευξη του στον κομματικό τους Ρ/Σ να λέει, μεταξύ άλλων, ότι θα προχωρήσει σε εσωτερικό (ευτυχώς) δημοψήφισμα, μεταξύ των μελών του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. για να λύσει το πρόβλημα λειτουργίας της κυβέρνησης που έχει προκύψει μετά την στάση της «αριστερής πλατφόρμας» στη Βουλή, αλλά και της πλειοψηφίας της κ.ε. στο κόμμα τους.Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, ο Πρόεδρος της Κυβέρνησης που το κόμμα του πήρε 36% στις εκλογές του Γενάρη και που πήρε ψήφο εμπιστοσύνης από τη Βουλή που εκπροσωπεί το 100% των Ελλήνων θα πάει να ζητήσει, στην ουσία, νέα εντολή, από ένα σώμα 35000 κομματικών μελών που τον είχε εκλέξει πρόεδρο όταν αυτός τους έλεγε ότι θα σκίσει τα μνημόνια.Δεν βλέπει ότι όλοι έχουν καταλάβει πως, για μία φορά ακόμα, προσπαθεί να φορτώσει σε άλλους τις μεγάλες ευθύνες του για την κατάσταση στην οποία έχει φέρει την χώρα; Τα πράγματα είναι τόσο απλά, που η μη κατανόηση τους δεν είναι αδικαιολόγητη, είναι ύποπτη.
Αν πιστεύει αληθινά ότι η θέση της Ελλάδας είναι στον πυρήνα της ΕΕ. και αν θέλει πραγματικά να πετύχει η ολοκλήρωση του τρίτου μνημονίου, να σταματήσει την εσωκομματική «κλάψα», την εξωκομματική «αξιοπρέπεια» και το έσω-έξω παραμύθιασμα, και να βγάλει ένα διάγγελμα προς όλες τις Ελληνίδες και όλους τους Έλληνες, και όχι προς επιλεγμένους πελάτες, να τους πει για «πρώτη φορά» την αλήθεια και να ξεκινήσει τις διαδικασίες για την συγκρότηση μίας κυβέρνησης «εξόδου της χώρας στις αγορές».
Την αφοπλισμένη χειροβομβίδα που κρατάει, την έχει φτιάξει, με τα σφάλματα του, τόσο μεγάλη, που δεν θα βρεθεί κανένας τόσο γενναίος, φιλόδοξος, τυχοδιώκτης ή ηλίθιος να τον ξαλαφρώσει από αυτή. Στο κάτω-κάτω, για να τα κάνει κανείς όλα αυτά δεν χρειάζεται να είναι «φωτεινό αστέρι», «μεγάλος προϊστάμενος», ή «πατερούλης», ούτε να έχει πολύ υψηλό δείκτη νοημοσύνης. Λίγο καθαρό μυαλό και λίγη αγάπη γι αυτόν τον τόπο, φτάνουν και περισσεύουν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου